viernes, 7 de diciembre de 2007

Koldo Miranda (La Cruz d'Illas-Castrillon)

Anque me mosquee muncho...si creo que'l pueblu ye de Castrillon y nun d'Illas. Bono, a lo que vamos, con esti supuestu estrellina Michelin voi tener que falar llargo y tendio, el dia que lu alcuentre. Ocasion especial, llegues, flipes, porque la caseria ta perguapa (el llamalo caserio, supongo que sedra porque tamien llamase Koldo). Lo dicho nun vayais, teo que poner dellos asina nos d'ocasiones especiales, porque si non vais pola fama y con tola ilusion y vamos... En fin, nel restu de categories nun voi poner los malos, pero nesta categoria teo de ponelos, por si acasu vos suenen y vais de casualida.
Lo dicho, mira que paso'l tiempu, pero tien una "X" tan grande'l sitiu que nun la recupera nin si por un causalida ye'l primu de la guia y y-dan 20.000 estrelles. El sitiu, perguapo, eso si, entamamos bien, comer con abrigu anque seya plenu iviernu, habria que dexalo pal polo, que asin nun hai quien coma a gustu. L'entrante de parrillada de verdures paecia too menos eso, y bono, dempues, besugu...de besugos se nos quedo la cara al prebalo de lo malo que taba cocinao, ensin gracia, un pescau frescu destrozau y vamos...al ver la cuenta casi cayemos (23 €per capita uan racion de besugu que yera vergoñosa de tamañu y sabor), tan mal nos paecio too que l'unico rico debio ser el vinu, que nun lu fabriquen ellos. Hala nin se vos ocurra pisar esti chigre y..Koldo, si tu nun tas un dia na cocina, coño!! mira ver a quien pones joder que vaya critica que te teo que facer!!

5 comentarios:

diario de un cocinero dijo...

Buenas tardes:
Le agradezco la sinceridad en su blog pues de todo las cosas uno siempre aprende cada día.
Siento que no se haya encontrado bien en mi casa y que no le gustara la parrillada de verduras y el besugo, considerando que el besugo es un género que normalmente no trabajamos y que hace casi un año que no lo compro. No recuerdo cuando a podido ser dicha ocasión.
En cuanto a lo que usted llama parrillada de verduras es un salteado de verduras con queso de cabra al cual yo humildemente considero bien surtido y por norma general, con una ejecución muy correcta puesto que las damos un tratamiento de vacío y luego un salteado a fuego fuerte.
Del resto de sus comentarios no puedo decir nada aunque piense otras cosas.
Lo único que me sirve éste comentario, es de reflexión y autocrítica puesto que sí que es cierto que me paso muchas horas en la cocina aunque usted piense lo contrario. Cualquiera de mis clientes y trabajadores, saben que estoy cien por cien a mi negocio.
No obstante, con todos los fallos del mundo que podamos cometer en ésta casa, siempre lo intentamos hacer con el mejor de nuestros sentidos y con todo corazón.
Pero sí que es cierto, que esto no son matemáticas y en el resultado final, influyen miles de variables.
Si a usted no le ha gustado esa parrillada y ese besugo que no recuerdo, yo y todo mi equipo, estoy seguro que lo sentimos mucho e intentaremos hacerlo cada día de las mejores maneras que sabemos.
Un saludo.
Atentamente,

Koldo Miranda

diario de un cocinero dijo...

Por cierto, se me había olvidado comentarte que Pago de Capellanes no lo trabajo y no es que dude de tu credibilidad, ni de tu gusto pero ésto es a modo de comentario simplemente.
No obstante, siempre decía mi abuela que hace daño quien puede no quien quiere.
Un abrazo y gracias por dejarme expresar.

Koldo Miranda

Fartones dijo...

Estimau Koldo,
Gracies fonderes pol menasaxe, nun ye coña, lo raro ye qu'alcontrares el blog, ya qu'esti ta fechu pa amigos, una preba mas de que Google ye la bomba. En tou casu, comentate que tolo dicho nel blog ye cierto. Lo del vino, hasta güei apostara por que fue esi, agora si me dices tu que nun lu trabayes, yo creote, la memoria tien estes coses coles marques, va pa dos años que nun voi (fui una vez y nun volvi), pero'l blog ye d'hai "dos dies". Por eso pue estrañate lo del besugu. Lo que nun se m'escaecio, y ya lo siento, fue lo mal que comimos nun dia que teniemos acutao como especial. De verda, diome que nun tabes tu na cocina esi dia, porque si fui, fue por recomendacion. Evidentemente, voi espublizar dalgo porque lu que nun quiero ye que mas xente que los mios collacios sientase cohibida.
Feliz Ñavida
Ivan

Anónimo dijo...

¿Daremos-y una oportunidá? Nunca fui a un restaurante d'estos de "diseñu". Voi a atreveme, un par de vegaes fice casu de buenes crítiques tuyes y la verdá ye qu'acertasti, a ver agora, ya te cuntaré...

¡deberíen pagate por esti blog!

Fartones dijo...

Hola Anonimu
por supuestu que debes prebar y decidir por ti mesmu!!. Esti blogue solo tien opiniones personales y malos dies tienlos tou'l mundiu. Que a mi me saliere mal nun quier dicir que nun-y preste'l sitiu a la xente. Dende'l mio puntu de vista pa prebar un de diseñu n'Asturies diria a Les Arriondes al Corral del Indianu, a l'Alezna'n Caces o la mio cabera esperiencia ensin postear na Solana en Mareo. Pena del pieslle del Gallery tamien, pero ye lo qu'hai.
Espero que t'afayes mas perqui y que xintes bien en Koldo. Por ciertu, ya podien pagame!!! dedicabame a xintar perhi y encima de papu h.e, h.e :-)