jueves, 17 de enero de 2008

El Saleru (Xixon)

Otru que tranco. Agora llamase el Cicero y xintense bones pizzes y comida italiana. Ye de los mesmos dueños, pero¡l Saleru finose!!

Bones nueches, güei toca dime pelos xixones pa falar d'un chigre, dempues nun entamemos con eso de si hai mas d'Uvieu que de Xixon y este mariconaes, eh?, qu'abondu se mueve un pa poner sitios nel blog de toa Asturies :-)
Esti restaurantin ta pela parte de la Plaza'l Carmen y pertenez a una cadena de dueños qu'ente otres coses tienen el Gepetto. Dientro de la varieda de sitios que tienen, esti ye'l de mas clase y, francamente, xintase bien, amas de tarse agustu, lo cual ye importante. Nun vayais a la gueta d'una comida "fascinante", que nun lo tienen, pero si que tamien s'escapa de los tipicos chigres y dan-yos un toque a los platos. D'entamu fuimos por unos chipirones a la plancha, que nun taben mal, anque tampoco yeren na del otru mundiu, podien comese vamos, pero eso, na especial. De segundos tiramonos pol pixin y pola pluma gochu (non, el chogu nun yera de los arimaos al sucu, la pluma ye una parte'l llombu). Nun se como taba el pixin, pero'l gochu taba rico, cocinau con un poco de mazana (tou Dios y-pon mazana al gochu porque y-da un toque) y una salsina acarameliza, agua (si ya se, pero güei nun yera plan) y una copina de Duron (ribera'l Duero) crianza (coño que nun seya plan pedir una botella nun tien que ver pa tomar un plizcu vinu), un xeladin, un cafetin y unos 25 per capita. Conozco sitios meyores, pero, de verda, nun ta nada mal el chigre. Mañana, mas :-)

3 comentarios:

ayalgueru dijo...

yo nel saleru tome un dia el platu del dia ,,, y punxieronme unos garbanzos ( nun soy a acordame si yeren con callos , bacalo o el cocido pero garbanzos yeren ) ,,, de primeru que taben GLORIOSOS ( y yo soy garbancista siempre pero estos taben coyonudos ... )

y de segundu nun se si yera codillo y ufff tamien muy bien ,,,

Fartones dijo...

Por ciertu, fai tiempu que nun voi, pero dixeronme que ya nun ta...dende esti añu o fin del pasau, vamos, que nun busqueis mas el saleru...eso si, el que pase perlli que confirme :-)

Fartones dijo...

Creo que nun voi dende ochobre o payares de 2007...