lunes, 7 de enero de 2008

La Venta'l Xamon (Pruvia-Llanera)

Esti añu hai qu'entamalu enllenu de bonos propositos, asina que vamos charrar un poco d'esti restaurante. Al mio paecer ye un de los meyores d'Asturies na so categoria, que ye la de cocina asturiana de güei'n dia. El llugarin ye perafayaizu, bien decorao y atendio y tien sitiu tanto pa bodes y delles coses como pa lo que ye dir en parexa o con amigos. El comedorin en piedra ye perguapu y vamos al xintar, que ye lo nueso.
D'entamu teneis un xamonin que presta asgaya, asina como, dependiendo de la tempora, varies ensalaes y crocretes y delles cosiquines prestoses. De segundu, bono, equi nun hai comparanza n'una cosa, en seronda suelen tener una perdiz con castañes que, amas de tar rico, baxa'l preciu de la xinta a nivel de restaurante, curioso, pero ye asina. Impresionante la perdiz, que quereis que vos diga, y mui asequible. El restu la carta, yo tiraria de carnes nesti sitiu, faceisla con sollombu de xata con tocin y foa o'l de güe, que tamien tien del de Kobe, nunca lu prebe, digovoslo, por si vos apetez, anque ya vos digo que'l preciu'l platu d'esti güe nun ye pa toos, agora, que tal comu lu ceben los xaponeses, debe ser la hostia. Resumiendo, un dia quereis quedar bien cola mocina y...como marqueses vamos..Ye que los de Llanera nel fondu, ya sabeis como somos jeje. Bona carta vinos y si xintais el xamon, la perdiz y faceis compaña con un Muga, saldreis alredor de 30€persona, si vais pol carne o otres coses, xubireis el preciu, de toes formes, el sitiu merezlo. Hala, mañana mas!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

De la Venta del Jamón lo más bueno, a parte del jamón (que no lo hacen ellos) es la perdiz estofada con castañas. Qué rica... Yo antes comía fuá (o comos e escriba) pero me repunó y cambié para la perdiz.

Pitufa