domingo, 20 de enero de 2008

El Tataguyo (Aviles)

Hola, como taba tirando pa Cuideiru al escibir sobre'l Mariño, alcordeme de Aviles y del Tataguyo, mira tu, nun se porque, pero ya que se me vino a la mente pongolu.
El Tataguyo ye un chigre de tola vida n'Aviles que paso a ser un resturante de postin. Ta perguapo puestu y teneis dende la parte de chigre pa los vinos y estes coses, enlleno xente, hasta la parte de resturante detras con comedores diferentes, dende'l mas clasicu al del altillo. En cualisquier casu, ta mui guapu puesto. La comida ye perbona, nun dexeis de prebar la llonganiza d'Aviles polo menos pal entamu, nun como xinta principal, que la preparen perbien. Dempues, si tirais pol pescau, pola mio parte vos recomiendo dir pol rei al fornu, impresionante. El exemplu, con un bon tintu (apetecionos oye) Muga de Rioja, andareis polos 50-60 persona, dependiendo de si sois llambiones, los cafes, los chupinos y delles coses. Francamente, pa mi, la relacion calida/preciu ta un poco pasada, menos mal que me convidaron :-). Vamos, que'l chigre ta bien, xintase bien, pero, ye mui caro. Hala!!! otru dia mas, nun seya que vos acostumeis a lleeme los domingos.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Lo más rico del Tataguyo es el virrey, aunque te cobran el traspaso del bar, pero está muy bueno. Luego se puede beber un vino que hay en pocos sitios que se llama no se que de rosas, que es muy suave, pero está muy rico. Es caro todo!!!!!

Anónimo dijo...

Soy pitufa, pero no soy capaz a poner mi blog, que pena con el caché que da...jeje :)

Fartones dijo...

Virrey en castellan, Rei n'asturianu jeje. El vinin esi tamien ta mui rico, pero ti como tu, agora mesmo nun se como se llama.