miércoles, 16 de enero de 2008

El H.ornu (Pancar-Llanes)

Bon descubrimientu el d'esti chigre. El pueblu de Pancar ta pegadin a Llanes capital, casi casi que podrieis dir a pie si tais per elli. El chigre da bona pinta anque tampoco ye que te de un gran impresion, pero, xintase mui bien y na caro. Podeis xintar lo que querais, pero ta claro que lo d'equi son los pexes. D'entamu xamon, esparragos y ensala mista, raciones grandes y'l xamon, anque nun yera ibericu, taba rico. De segundo toos nos tiramos pol pescau, ente otres coses porque'l que yera d'elli y nos llevo fue lo que nos dixo, amas, na carta veiase que solo tenien pescadin fresco (tolos precios escribayaos a llapiz y namas que nel pesacu que tenien, el restu borrau). Los pexes fainlos toos de la mesma manera, a la parrilla con un poco d'ayu, una poca guindilla y un plizcu d'aceite. Mui rico y na caro, vos digo que tanto los xargos, como la furagaña que nos metimos pol llombu, taben mas o menos polos 14 € la racion y, na de que te pongan namas que una cachu del pexe, non, tou'l pexe nel platu por esi preciu y frescu...buscailo perhi y diciimelo. Gran bazan Ambar pa la compaña, alreor de los 25€ por persona. Si tais pela zona, ya teneis un apunte mas pala llista.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola.
Voi dicite unos sitios pa que los visites. Yo nun tengo quexa d'ellos. Son El Llagarín de Granda(Siero:bon cachopu; Casa Lidia (Muñalén-Tinéu); Casa Severa(Sobrefoz-Ponga).

Fartones dijo...

Les coses bones siempre tan bien pa apuntar, en teniendo tiempu, habra que dir. Munches gracies.

Anónimo dijo...

Hola:

Yo foi l'otru día con unos collacios a esti sitiu y quedeme ablucau. Xinté una furgaña y la mi moza una dorada que taben de restayu. Tó aderexao con un bon Albariño, una ensalá pa entamar y un flan caseru pa llamber el platu por 20 eurucos ca ún.
Perrecomendable

Saludos y gracies polos consexos.

Unknown dijo...

lo unico que salvo es el producto original, nada hospitalarios,tardaron 45 minutos en traer el pescado y llego totalmente frio solo se preocupan de hacer caja hata nunca

Fartones dijo...

Roberto
el par de vegaes que fui la verda que nun me paso na de lo que comentes, claro que tamien yera ente selmana y casi nun habia naide, 2-3 meses como munchu ensin contar la nuesa. Pues una pena, ta bien sabelo por si paso otru dia y veo qu'hai muncha xente nel chigre.